f

f

czwartek, 12 września 2013

ULUBIEŃCY SIERPNIA

Hej Kochane, oto moi ulubieńcy

podkład Revlon Photo Ready + Podkład Iwostin Sensitia Correctin, mieszam na ręce pół na pół, Iwostin daje mi krycie, Revlon rozświetlenie i tym samym mam podkład idealny :) !!


Krem Ziaja nawilżająco-matujacy 25+, mój zamiennik dla Neutrogeny, której niestety nie mogę dostać w Polsce. Pięknie nawilża, matuje ale nie na płaski, wysuszający mat, tylko tak satynowo, nie zapycha !!!! i jest super baza pod makijaż!

Czas honoru, spóźniona o 6 sezonów ale w końcu się obudziłam i aktualnie gdyby czas pozwolił to siadłabym i obejrzała pięć pełnych sezonów po kolei, bez zasypiania:) piękny serial !!

Makijaż i fryzura Kendall Jenner z tego zdjęcia :)

Książki Camilli Lackberg, czytam od dawna ale ostatnio ze względu na urlop mogłam sobie pozwolić na pochłanianie ich :)

buziaki !!!